niedziela, 14 października 2012

bezendu, bezenduuu, bez enduu

I tak w nieskończoność mogę powtarzać ;-) że... to TY, już DZIŚ możesz mieć taką bransoleteczkę na własność. :) Napisz tylko maila na bymoniek@gmail.com, by dogadać szczegóły. 
Natomiast, jeśli masz chęć wyrażenia jakiejś uwagi, opinii lub zamieszczenia dobrego słowa to... nie krępuj się proszę i... skorzystaj z opcji komentarzy, która znajduje się pod każdym postem. Wasze spostrzeżenia są dla mnie najważniejsze, więc nie ograniczajcie się, a ja czekam na nie z utęsknieniem. :)
Z góry wielkie dzięki. :*



Ale do rzeczy... dziś prezentuje Wam bransoletki z motywem NIESKOŃCZONOŚCI w kolorze starego złota. Przygotowałam je dla Was w następującej kolorystyce:

* czerwona




* lazurowa




* granatowa




* szara




* czarna





PS. Mam jeszcze parę innych kolorków sznurków np. różowyyyy, niebieskiiiii, zielonyyyy, wrzosowyyyy, brzoskwiniowyyyyy itp... ;) dlatego jeśli chcesz mieć bransoletkę w innym niż powyżej zasugerowane kolorki.. to.... tak.. tak właśnie... napisz do mnie maila. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz