niedziela, 3 marca 2013

MEGA WAŻNE!!!!!



Moje Kochane Kobitki..... Chciałam Wam serrrrrrrrrrrrrrrdecznie i z całego serducha podziękować za tak wielkie zainteresowanie moją SETĄ.  Muszę Wam powiedzieć, że jestem niezwykle wzruszona Waszymi komentarzami i pod tym postem i pod każdym innym. Dzięki nim, nie potrzebny mi jest RED BULL. Wasze komentarze dodają mi skrzzzyyyyyddddeeeeeełłłłłłłł.
Drogie Kobitki, muszę przyznać że chciałam i dziękowałam każdej z osobna ale nadszedł ten dzień gdy zdałam sobie sprawę, że każda moja odpowiedź jest wysyłana gdzieś w kosmos.... na noreply@... MASAKRA!!! Dlatego też tu i teraz.... DZIĘKUJĘ WAM NAJMOCNIEJ W ŚWIECIE. Gdybym tylko mogła paczuszkę słałabym już dziś, każdej z Was. Tymczasem, życzę powodzonka w losowaniu. 
To kwiecie to dla Was...






***


Pozostało już tylko 5 dni...  Szczegóły TUTAJ



Dobranoc!
XOXOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz