poniedziałek, 22 lipca 2013

ROCZEK- spóźnione CANDY



Heh.... znowu  "udziadowałam" komputerek iiiii udało się..... trochę spóźnione, ale jest... CANDY na roczek.






Jestem z Wami już roczek i w podziękowaniu chciałabym rozdać komuś prezentowany powyżej naszyjnik... ( iii... jakąś niespodzianeczkę)

Co zrobić, aby stać się jego szczęśliwym posiadaczem?

Oto zasady:

dla blogerów:

1) zostań obserwatorem "by moniek"
2) podlinkuj poniższy banerek na swojej stronce w widocznym miejscu
3) pozostaw pod tym postem komentarz wyrażający chęć uczestnictwa w tej zabawie





dla nie-blogujących:

1) umieść link do tego posta na facebook'u lub jakimkolwiek innym portalu społecznościowym, z którego zazwyczaj korzystacie i podeślijcie "screen-shota" na bymoniek@gmail.com 
2) pozostaw  pod tym postem komentarz wyrażający chęć uczestnictwa w zabawie wraz ze swoim adresem email


LOSOWANIE: 12.08.2013

POWODZONKA i BUZIOLE

Trzymajcie się cieplutko!!! XOXOXO

16 komentarzy:

  1. Hej Kochana, oczywiście wyciągam łapki z ogromną przyjemnością, bo prawdziwe cudeńko masz dla Nas:)
    Obserwuję od jakiegoś już czasu:):)
    Buziaki i spokojnego tygodnia:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. wow kapitalny naszyjnik już się ustawiam w kolejce :) oby szczęście uśmiechnęło się do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam i zapraszam na mojego bloga, gdzie spokojnie czeka już sobie baner :) Pozdrawiam :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny naszyjnik!!!
    Zapisuję się oczywiście...
    Przy okazji zapraszam na swoje candy :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po naszyjnik ! Cudowny jest :)
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chrapkę na tę piękność!
    Może los się do mnie uśmiechnie?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo... jej... naszyjnik jest niesamowity!
    I te piękne kolory ... bardzo mi się podoba... mam nadzieję, że szczęście w losowaniu mi dopisze :)


    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście zostaję u Ciebie na dłużej i podziwiam Twoje wspaniałe wytwory :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, oryginalny naszyjnik :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy bloga i z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się z chęcią

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik i piękny kolor - jakoś nieczęsto widuję fiolety w biżuterii, a szkoda :) Grzecznie staję w kolejce, obserwuję jako "Crow", a banerek wisi na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like, hope for the best.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ukochany kolorek, więc poluję ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszej rocznicy:)
    Z przyjemnością wkomponuję się w kolejkę:) po to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. to będzie idealny prezent na rocznicę ślubu dla żony, zatem łapię dzisiaj szczęście za nogi i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Jarek
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń