piątek, 26 września 2014

pomarańczka / MISTRZ




Kolor pomarańczowy to także kolor jesieni, prawda...???







leave picture: google search
pomarańczowa bransoletka widoczna jedynie na ostatnim zdjęciu - zakupiona w markecie



******




Wiecie kogo wczoraj spotkałam na Pietrynie... osobistość jest zacna... więc muszę się pochwalić... ;-)
samego MISTRZA....  tak... tak... w całej swej okazałości....MVP....Mariusz Wlazły... taaadaaammmm...






Byłam i jestem fanką siatkówki, dlatego też po takim spotkanku uśmiech malował mi się na ustach przez cały dzień. 


Do tej pory nie zamieściłam takiego posta.... także korzystając z okazji chciałabym na łamach swego bloga serdecznie podziękować siatkarzom za piękną reprezentację Polski w mistrzostwach. Dostarczyli nam niesamowicie wiele emocji i wzruszeń. Piękne chwile. Piękny turniej. Piękna gra. 
DZIĘKUJĘ I GRATULUJĘ CAŁEMU ZESPOŁOWI. JESTEŚCIE MEGA- MISTRZAMI!!!

XXX



ps. A Wy moi kochani blogerzy.... kibicowaliście w Mistrzostwach Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz